مجله پزشکی اس اچ پلاستیک دکترتو در سال 1399 - اس اچ پلاستیک

گزارش عملکرد دکترِتو در سال ۱۳۹۹

سال ۱۳۹۹ را بعدها با نام سال کووید ۱۹ به یاد خواهیم آورد. حالا بیشتر از یک سال از شروع همه‌گیری ویروس کرونا گذشته است و همگی سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم. عزیزانی را از دست دادیم، از ابتلا به کرونا ترسیدیم و تا حد زیادی هم از رونق زندگی‌هایمان کم شد. کرونا روی تمامی ابعاد زندگی ما تاثیر گذاشت که شاید در میان آنها، سلامت روان و جسم پررنگ‌تر از بقیه باشد.

اما به هر حال این سال را پشت سر گذاشتیم و توانستیم به سال ۱۴۰۰ شمسی برسیم. حال که به انتهای سال ۱۳۹۹ رسیده‌ایم، قصد داریم در گزارشی مروری دستاوردهای دکترِتو را به شما عزیزان ارائه دهیم و با شما از برنامه‌هایمان برای سال جدید بگوییم.

سال سخت ۱۳۹۹

دکترِتو در حالی که ۴ سالگی خود را جشن می‌گرفت، تلاش کرد در سال سخت ۱۳۹۹ در کنار شما باشد. ما سعی کردیم در حد توان خود به درمان و خدمات‌رسانی در حوزه‌ی سلامت کمک کنیم و گام مثبتی در جهت رشد صحیح سلامت الکترونیک کشور برداریم.

دکترِتو در سال ۱۳۹۹ توانست حضور خود را از ۱۲ استان به ۲۵ استان کشور گسترش دهد و امکان استفاده از خدمات بیش از ۴۰۰۰ پزشک را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. تلاش‌های ما منجر به افزایش تعداد پزشکان فعال شد و حالا می‌توانیم با افتخار این موضوع را اعلام کنیم که بیشتر از ۱۰۰ رشته‌ی تخصصی و فوق‌تخصصی پزشکی در میان دکترهای دکترِتو قابل انتخاب هستند. سعی کردیم تنها به نوبت‌دهی حضوری اکتفا نکنیم و در سال ۱۳۹۹ امکان مشاوره تلفنی با پزشکان را هم برای شما فراهم کردیم. حالا شما می‌توانید هم برای گرفتن نوبت حضوری دکترها اقدام کنید و هم به صورت تلفنی از مشاوره پزشکی آنها بهره‌مند شوید.

این اقدامات در کنار اعتماد شما عزیزان، رشد سال به سال ۴۰۰ درصدی را برای مجموعه‌ی دکترِتو به همراه داشته است.

فعالیت‌های ما در سال ۱۳۹۹

سال ۱۳۹۹ فرصتی برای بهبود امکانات و اضافه کردن قابلیت‌های جدید به سیستم نوبت‌دهی اینترنتی دکترِتو بود که در میان آنها، مشاوره تلفنی از بقیه مهم‌تر است. برخی از خدماتی را که در سال ۱۳۹۹ روی آنها کار کردیم در ادامه مشاهده می‌کنید:

بهبود عمومی سرویس

در سال ۱۳۹۹ خدمات موجودمان را با هدف بهبود تجربه‌ی کاربری و بر اساس بازخوردهایی که از پزشکان و کاربران سامانه‌ی نوبت‌دهی اینترنتی گرفتیم، بهینه‌سازی کردیم.

تقویت و بهینه‌سازی زیرساخت‌های دکترِتو

بستر لازم برای برقراری ارتباط بین پزشکان با کاربران بررسی و موانع فنی این ارتباط را شناسایی کردیم. تقویت این بستر ارتباطی با توجه به ضرورت رعایت نکات بهداشتی و نیاز بیشتر مردم به مشاوره تلفنی، کاری بود که در سال ۱۳۹۹ با اراده تیم دکترِتو به سرانجام رسید.

بازنگری مجله سلامت دکترِتو

مجله سلامت دکترِتو در سال ۱۳۹۹ با اختصاص تیمی جدید، با ریتم انتشاری روزانه و مداوم به کار خود ادامه داد. ما در سالی که گذشت، تلاش کردیم به نیازها و سوالات شما در قالب مقاله‌های مفید و کاربردی پاسخ دهیم. حالا مجله‌ی سلامت دکترِتو در بسیاری از دسته‌های موضوعی مثل داروها در میان مجلات سلامت و پزشکی ایران حرف اول را می‌زند.

راه‌اندازی سرویس مشاوره پزشکی تلفنی

مشاوره تلفنی دکترِتو در سال ۱۳۹۹ به طور رسمی راه‌اندازی شد تا افراد از تمامی شهرها، روستاها و حتی نقاط دورافتاده و محروم ایران، امکان دسترسی به بهترین پزشکان سراسر ایران را داشته باشند.

مشاوره تلفنی در دوران همه‌گیری کرونا راه امنی برای ارتباط گرفتن با دکترهاست.

ورود به سایت دکترتو

ترین‌های دکترِتو در سال ۱۳۹۹

جالب است بدانید که در سال ۱۳۹۹ بیشترین تقاضا برای دریافت نوبت از متخصص زنان و زایمان و نازایی بوده است و بعد از آن، تخصص کودکان و نوزادان بیشترین تعداد متقاضی را داشته‌اند. در کنار این دو تخصص، تخصص‌هایی مثل ریه، پوست مو و زیبایی، گوارش و کبد، اورولوژی، قلب و عروق، روانشناسی، روانپزشکی، گوش حلق و بینی و نورولوژی از تخصص‌های مهم و پربازدید دکترِتو در سال ۱۳۹۹ بوده‌اند.

بیشترین تعداد نوبت ثبت‌شده به ازای یک نفر، ۷۲ بار (در مجموع ۴ سال فعالیت دکترِتو) بوده است. خوشحالیم که توانسته‌ایم اعتماد چندین‌باره‌ی شما و کاربران دیگر را جلب کنیم و از این بابت به خودمان می‌بالیم.

مجموعه‌ی دکترِتو رشد ۵ برابری خود در سال ۱۳۹۹ را  مدیون اعتماد شما عزیزان می‌داند.

دکترتو

دکترِتو برای سال ۱۴۰۰ چه برنامه‌هایی دارد؟

ما چشم‌انداز روشنی را در سال ۱۴۰۰ برای دکترِتو متصور هستیم و قصد داریم خدمات‌مان را از جنبه‌های مختلف گسترش دهیم. مواردی که ادامه می‌بینید، بخشی از برنامه‌های ما برای سال پیش رو است.

اضافه کردن سرویس مشاوره متنی

مشاوره متنی با پزشکان، خدمت بعدی دکترِتو است که در شرف عرضه قرار دارد. این خدمت در حال حاضر آخرین مراحل آزمایشی را پشت سر می‌گذارد و در سال ۱۴۰۰ به‌صورت عمومی ارائه خواهد شد. هرچند مهم‌ترین استفاده از خدمات مشاوره‌ای متنی و تلفنی مربوط به مراحل اولیه‌ی درمان است؛ اما دکترِتو می‌خواهد سبد خدمات‌اش را کامل کند و تمام امکانات موجود سلامت الکترونیک را به شما کاربران عزیز ارائه دهد.

دیگر خدمات مورد انتظار در ۱۴۰۰

  • تکمیل و توسعه پنل مدیریت مطب
  • ارائه خدمات به پاراکلینیک‌ها و درمانگاه‌ها.

 

آینده‌ای که روشن است

ارائه‌ی خدمات پزشکی، ارتقای سلامت و ارزش‌آفرینی در حوزه‌ی فرهنگ از اهداف دکترِتو است. خوشحالیم که پابه‌پای خدمات کلاس جهانی توانسته‌ایم حوزه‌ی سلامت را در ایران پوشش دهیم و ارتباط بین بیمار و پزشک و همچنین روند درمان را تسهیل کنیم. همواره با نگاه به موارد و موانع، اما با امید و چشم‌اندازی روشن در تلاش هستیم که در سال ۱۴۰۰ روند رشدی دکترِتو را ادامه دهیم.

همکاری پزشکان و کاربران، پشتوانه‌ی دکترِتو در سال‌های پیش بوده و این همکاری در سال پیش رو هم ادامه خواهد یافت.

سال نو مبارک.

دکترتو مراقب سلامت شما است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 289 views بار دسته بندی : عمومی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.