مجله پزشکی اس اچ پلاستیک اطلاعاتی جامع در خصوص دکتر رامین علوی نژاد - اس اچ پلاستیک

آیا تا به حال برای بهبود روان خود قدمی برداشته اید؟ تا بحال در زندگی با چه مشکلاتی مواجه شده اید که مانع رسیدن شما با اهدافتان شده است؟ چه اقداماتی برای رفع موانع و مشکلات خود برداشته اید؟ دکتر رامین علوی نژاد روانشناس یکی از متخصصین عرصه روانشناسی است و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا کیفیت را دوباره به زندگی افراد برگرداند.

آشنایی با دکتر رامین علوی نژاد روانشناس

آیا تا به حال برای بهبود روان خود قدمی برداشته اید؟ تا بحال در زندگی با چه مشکلاتی مواجه شده اید که مانع رسیدن شما با اهدافتان شده است؟ چه اقداماتی برای رفع موانع و مشکلات خود برداشته اید؟

دکتر رامین علوی نژاد یکی از متخصصین عرصه روانشناسی است و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا کیفیت را دوباره به زندگی افراد برگرداند.

اینکه در شرایط کنونی جامعه بیشتر پارامترهای مثبت از قبیل امید، انگیزه، شادی، موفقیت، لذت و …جای خود را به مشکلات روانشناسی داده اند تاسف برانگیز است چون داشتن یک زندگی لذت بخش و سالم حق تمامی افراد است.

هر انسانی در طول زندگی با چالش های متعددی از جمله اضطراب، افسردگی، وسواس، مشکلات خانوادگی و … مواجه می شود. قطعا درک این مشکلات و توانایی رفع آنها نیاز به تخصص دارد. یک روانشناس با تجربه می تواند مسیر یک زندگی سالم را پیش روی فرد بگذارد و با ایجاد فهم بهتر از فرد به حل مشکلات او کمک کند و و در ایجاد احساس بهزیستی کمک کننده باشد.

مهم ترین اقدامات دکتر رامین علوی نژاد

درمان هایی که توسط یک روانشناس حاذق ارائه می شود در مرحله اول با ارزیابی و تشخیص شروع می شود. دکتر رامین علوی نژاد پس از ارزیابی کامل مشکلات و اختلالات بیمار، نسبت به درمان و حل مشکلات فرد اقدام می کند. چون درمان بیماری های روان یک پروسه زمان بر و نمی توان تنها با اتکا به چندین دارو این پروسه را تمام شده دانست. هر مشکلی که برای شما پیش می آید دارای شدت و مراحل متفاوتی می باشد شاید کلا به مصرف دارو نیازی نداشته باشید و یا اینکه مشکل شما با دارو و انجام مشاوره حل شود در این بین باید تضمین سلامت خود را به درمانگرتان بسپارید تا مسیر بهتر را برای درمان شما انتخاب کند.

هدف دکتر رامین علوی نژاد روانشناس، در درجه ی اول روان درمانی و مشاور خانواده می باشد و در درجه ی اول  هدف رهایی فرد از مشکلات روانشناختی و داشتن یک زندگی سالم می باشد.

کیفیت خدمات روانشناسی با دکتر رامین علوی نژاد روانشناس

دکتر رامین علوی نژاد روانشناس در مرکز مشاوره خود به شما عزیزان در تمام زمینه های روانکاوی و روان درمانی مشاوره می دهد. با توجه به اینکه از درمان استرس های موقعیتی تا روان درمانی و روانکاوی مشکلات حاد روانشناختی تفاوت های زیادی وجود دارد پس لازم است که روان شناس در کنار خود پژوهش، تالیف و ترجمه کتاب های روانشناسی را در کنار کار مشاوره انجام دهد تا به جنبه های بیشتری از این علم دست پیدا کند.

دکتر علوی با آگاهی بالا از به روزترین دانش های روانشناسی موجود در دنیا و تعامل با متخصصین این رشته در سراسر دنیا توانسته است قدمی مهم در این حوزه بردارد. این روانشناس توانسته است با فراهم نمودن یک محیط امن و قابل اعتماد برای بیماران قدمی مهم و اساسی در حوزه سلامت روان بردارد. پس به راحتی می توانید بدون دغدغه امنیت و اعتماد تمام احساسات و مشکلات مخفی خود را بیان کنید.

دلایل شرکت در جلسات درمانی دکتر رامین علوی نژاد

قطعا شرکت در یک جلسه مشاوره توسط دکتر رامین علوی نژاد به شما ثابت خواهد کرد که می توانید افکار و احساسات خود را بیان کنید اینکه از چه چیزی رنج می برید را به راحتی بیان می کنید. این روانشناس با تشویق بیمار سعی در آسان نمودن این فرایند می کند و به قدری اعتماد به نفس را در فرد تقویت می کند که بتواند به راحتی ضعف ها و کمبودهای خود را ابراز کند.

پس اگر واقعا احساس می کنید که به راهنمایی و مشاوره نیاز دارید پس از همین حالا دست به کار شوید و نزد مشاور مورد اعتماد خود بروید و افکار کلیشه ای که بازدارنده ی شما از رفتن پیش می باشد را کنار بگذارید. یک روانشناس می تواند یک اثر مثبت و ماندگار ثبت کند. چون تنها هدف مشاور حل مشکلات نیست بلکه ابزارهایی به شما معرفی می کند که در آینده هم برای درست زندگی کردن و رفتن تصمیمات بهتر موثر خواهد بود.

اگر تا بحال نتوانسته اید یک مشاور متخصص پیدا کنید می توانید تجربه ی متفاوتی را در کنار دکتر رامین علوی نژاد روانشناس داشته باشید. در واقع به قدری روان درمانی و صحبت کردن با این روانشناس می تواند در کیفیت زندگی شما تاثیر مثبت بگذارد که ناخودآگاه تمایل دارید تا جلسات مشاوره خود را بیشتر کنید و از راهکاری موثر این روانکاو نهایت استفاده را ببرید‌.

فرصت را از دست ندهید

اگر آمادگی مقابله با چالش های سلامت روان را پیدا کرده اید پس فرصت را از دست ندهید و از پناهگاه امن  روانشناسی بهره ببرید. اگر فرصت مراجعه حضوری برای سنجش و ارزیابی، درمان و خدمات مشاوره را ندارید می توانید به صورت آنلاین با دکتر رامین علوی نژاد روانشناس در ارتباط باشید.

پروسه روان درمانی با دکتر رامین علوی نژاد

بارها برای افراد این سوتفاهم پیش آمده که رفتن پیش روانپزشک و روانشناس به معنی دیوانه پنداشتن آن هاست و از این کار واهمه داشته اند. باورهای کلیشه ای ریشه فرهنگی دارد و هر فرد خود باید به این باور برسد که همانطور که شما برای جسم خود پیش پزشک می روید برای روان خود هم باید پیش درمانگر بروید.

این درمانگر تنها در درمان اختلالات کمک کننده نیست و شما می توانید برای مشاور خانواده با دکتر رامین علوی نژاد مشاوره کنید. مشاوره خانواده شامل بخش های مهمی از قبیل زوج درمانی، ازدواج، سکس تراپی، خانواده درمانی، روانشناسی کودک و نوجوان، خیانت زناشویی، مشاوره طلاق و … می باشد که زوجین می توانند از طریق حضوری و آنلاین مشکلات خود را مطرح کنند.

دکتر رامین علوی نژاد روانشناس یک درمانگر موفق در زمینه بیماری های روانشناختی می باشد که ابتدا فرایند تشخیص و ارزیابی را شروع می کند و پس از آن بر اساس نوع اختلال درمان را شروع می کند در این پروسه عوامل مختلفی درمان را تحت تاثیر قرار می دهند که برخی از آن ها مانند شدت بیماری، حمایت خانواده بیمار، محل زندگی و .‌‌.. می باشند که این درمانگر با شیوه های نوین علم روانشناسی توانسته است تا در درمان اختلال افسردگی، وسواس و … تلاش های گسترده ای برای بیماران خود انجام دهد و با توجه به شدت بیماری فرد و عوامل به وجود آورنده آن قدم های مهمی بردارد.

نقش دکتر روانشناس در درمان اختلالات روان شناختی و رفتاری

دکتر رامین علوی نژاد یکی از متخصصین حال حاضر در حوزه درمان بیماری های روان شناختی می باشد. افراد زیادی به دلیل مشکلات و استرس های روزمره خود دچار اختلالات روانی می شوند و به قدری این اختلالات تداوم پیدا می کنند که دیگر روش های خود درمانی نمی تواند تاثیری بر درمان آن ها بگذارد در زیر به چند مورد از مشکلاتی که با کمک روانشناس می توان درمان نتیجه بخشی داشته باشند اشاره می کنیم.

افسردگی

شایع ترین اختلالی که در تمام گروه های سنی به وجود می آید افسردگی است. شاید علایم ابتدایی این بیماری که اغلب با غم و احساس دلسردی همراه است زیاد جدی گرفته نشود و فرد هیچ اقدامی برای درمان پیش نگیرد. و یا با پروسه درمان طولانی مدت مشکل داشته باشد و نخواهد درمان شروع کند. اما شدت یافتن این بیماری در افراد منجر به حالت های غیر قابل پیش بینی در فرد می شود و ممکن است اختیار و کنترل خود را از دست بدهد. درمان با ارزیابی حالت فرد افسرده به علت بیماری پی می برد فشار روانی، استرس، کودکی پر تنش، تجربه تجاوز در سنین پایین، جدایی والدین، فوت و … همگی مولفه هایی هستند که ممکن است در شدت افسردگی و بروز آن تاثیر بگذارد پس تا زمانی که ریشه این اختلال پیدا نشود و درمانگر با مشاوره سعی در اصلاح افکار منفی فرد نکند قطعا این اختلال تداوم پیدا می کند و رفتارهای درست فرد در زیر فشار افسردگی کم کم از بین خواهند رفت.

وسواس

اختلال وسواس هم به اندازه اختلال افسردگی رایج است. حتما در اطراف خود افرادی را دیده اید که مثلا وسواس تمیزی یا وسواس قرینه بودن را داشته اند. این علامت ها زمانی اختلال محسوب می شود و نیاز به درمان وسواس وجود دارد که به صورت مکرر تکرار شوند.

این اختلال در دو نوع وسواس عملی-فکری و اختلال وسواسی- اجباری دیده می می شود که هر کدام علایم متفاوتی دارند. معمولا افرادی که دچار وسواس فکری- عملی هستند با علائمی از قبیل ترس از میکروب، تمیزی بیش از حد، فکر به تقارن اشیاء، بررسی مکرر و چندین باره چیزی و … را دارند اما افراد دچار وسواسی- اجباری ریشه بیماری چیزی فراتر از محیط است و عواملی از قبیل ژنتیک، محیط، ساختار مغز و عملکرد آن و بیماری هایی از قبیل عفونت استرپتوکوکی و … در پیدایش اختلال دخیل هستند.

نقش یک دکتر روانشناس خوب برای درمان وسواس تشخیص این علائم و ارزیابی آن ها است تا بر اساس آن شخصیت و رفتار فرد را به سمت و سویی بهتر سوق دهند.

روانشناس افسردگی در تهران

دکتر رامین علوی نژاد همانند هزاران روانشناس دیگری که در حوزه های مختلف روانشناسی تحقیق و پژوهش کرده اند، تمام اطلاعات و تاریخ مرتبط با علم روانشناسی در گذشته و حال را بررسی و مطالعه کرده است.

روانشناس افسردگی در تهران از رویکردهای درمان مختلفی استفاده می کند. برخی از این رویکردهای درمانی شامل درمانی شناختی، روان درمانی تحلیلی و درمان روانپویشی است.

برای درمان افسردگی چندین راهکار وجود دارند و اگر روانکاو بتواند دلیل اختلال را پیدا کند بر اساس آن دارو و راهکارهای موثر را انتخاب می کند. دارو درمانی در بیشتر اختلالات موثر نیست گاها فرد در مراحل اولیه بیماری پی به وجود اختلال می برد و با چندین جلسه مشاوره روانکاو کاملا اختلال را کنترل می کند و در همان مراحل ابتدایی خاتمه پیدا می کند. رفتار درمانی و روانکاوی در کنار دارو درمان های موثری برای اختلالات روانشناختی هستند. مصرف خودسرانه دارو عوارض بیماری را تشدید می کند چون داروهای روان کاملا بر اساس شدت و نوع اختلال، ویژگی های جسمی، بیماری های پزشکی، سابقه بیماری و … تجویز می شوند.

در مرکز مشاوره انتخاب نوع درمان اولین قدم است. اگر فرد علایمی از قبیل گرایش به خودکشی یا بی خوابی مزمن دارد دارو می تواند  مفید باشد. در کنار آن درمان های روانشناسی دکتر علوی نژاد هم به پیشرفت درمان کمک می کند. باید بدانید که نه مصرف دارو  و نه روان درمانی به تنهایی موثر نیستند و باید کنار هم نگرش فرد را به زندگی تغییر دهند. برای بهبود زندگی تلاش کنید و تا رسیدن به هدف نهایی که همان زندگی لذت بخش است محکم و راسخ درمان خود را در مرکز روانشناسی انجام دهید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 724 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 18 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.