مجله پزشکی اس اچ پلاستیک خرید کفش دخترانه اصل و اورجینال - اس اچ پلاستیک

خرید کفش دخترانه، مطمئنا برای هر خانواده‌ای که دارای فرزند دختر است همیشه یک دغدغه بوده ‌‌و همیشه سعی داشته‌اند برای تامین سلامت پاهای فرزندانشان ‌و راحتی آن‌ها دقت‌ و حساسیت به خرج دهند تا کفش انتخابی علاوه بر داشتن زیبایی ‌و جذابیت، دارای ویژگی‌هایی نظی رنرمی‌ و راحتی، استحکام ‌و مقاوت بالا باشند و صد البته از نظر اقتصادی هم به صرفه باشد. اگر بخواهیم تمامی این ویژگی‌هایی که ذکر شد را در یک کفش پیدا کنیم، باید کفش‌هایی که اورجینال هستند و دارای برند معروفی میباشند خریداری کنیم.

خرید کفش دخترانه

 

معمولا تا اسم برند و مارک‌ و اورجینال بودن به میان می آید اولین ذهنیتی که ایجاد میشود گران قیمت بودن آن جنس است. باید در نظر داشت که هیچ ارزانی بی حکمت نبوده و اگر بخواهیم یک کفش اورجینال را با یک کفش فیک مقایسه کنیم، متوجه فرق زیاد این دو میشویم کفش‌های فیک علاوه بر این که مدت کوتاهی کارایی دارند و زود خراب میشوند، استاندارد کافی را نیز ندارند و ممکن است باعث آسیب رساندن به پاها شوند‌.

 

از آنجایی که کفش‌های دخترانه برای هر تیپ‌ و سلیقه‌ای به وفور موجود است ‌و هرروز بایک طرح و رنگ بندی‌ جدید مواجه هستیم، باید دقت لازم را داشته باشیم که چه کفشی متناسب با چه جایگاهی ‌و با چه استانداری، مناسب ما میباشد. به طور مثال پوشیدن کفش‌هایی مانند کالج، اسپرت، راحتی‌ و… برای استفاده‌ی روزمره‌ و دورهمی‌های غیر رسمی‌ و محوطه‌ی تفریحی مناسب میباشند و از کفش‌های پاشنه بلند و رسمی در مجالس ‌و مهمونی‌های رسمی استفاده میشود. البته به اینکه در کدام فصل میخواهیم آن کفش را بپوشیم نیز بستگی دارد. در زمستان معمولا کفش های مورد استفاده‌ی بیشتر خانم‌ها بوت، نیم بوت، چکمه‌و… میباشد که گرمای زیاد دارند و پاها از سرما در امان میمانند. در فصل تابستان از کفش های میول، کالج، دمپایی زنانه، دمپایی لاانگشتی ‌و… استفاده میشود.

خرید کفش اسپرت دخترانه

اصل بودن یک کفش یا کتانی علاوه بر اینکه دارای استحکام و نرمی بالایی میباشد، از نظر خاص بودن‌ و ایجاد استایلی شیک ‌و جذاب، به عنوان یک پوشش بسیار چشمگیر، میتواند شخصیت‌ و منحصر به فرد بودن تیپ ظاهری هر فردی را نماینگر باشد.

از کجا باید بفهمیم کفش خریداری شده اورجینال است؟

یکی از مهم ترین ‌و آسان ترین راه‌های تشخیص اصل یا فیک بودن یک کفش، وجود لوگو و برند شرکت سازنده بر روی کف کفش میباشد. معمولا شرکت‌های معروفی که در حوزه ی کفش فعالیت میکنند، لوگو و نشان آرم خود را بر کف کفش‌ها حک میکنند. راه دیگری نیز برای تشخیص اورجینال بودن یک کفش زنانه وجود دارد، که توجه به لژ این کفش‌ها است. کفش‌هایی که اصل هستند به طور استاندارد بین سه تا پنج سانتی متر دارای پاشنه هستند و وجود پاشنه‌ی بلندتر، نشان دهنده‌ی کفش غیر استاندارد و فیک میباشد. کفش های اورجینال را هم میتوان از روی جنس بدنه تشخیص داد چون معمولا کفش‌های اصیل از جنس کتان ساخته میشوند.

اغلب کفش های اورجینال دارای کدی هستند که نشان دهنده‌ی اصالت آن محصول ‌و شماره‌ی کالا در کارخانه سازنده میباشد که برای مشخص شدن درست بودن این کد میتوانید با مراجعه به سایت سازنده‌ی کفش ‌و وارد نمودن کد محصول از اصیل بودن جنس خریداری شده خودتان مطلع شوید.

همچنین اگر به صورت حضوری خرید میکنید این نکته را به یاد داشته باشید که جعبه ‌و کارتون‌هایی که برای کفش‌ها درنظر گرفته میشوند نیز یکی از ویژگی‌هایی است که میتوان از این طریق هم از اصل بودن کفش مطلع شد. جعبه یا کارتونی که برای محافظت ‌و قرار دادن کفش توسط کارخانه‌ی سازنده‌ی یک برند مشهور ساخته شده است، دارای استحکام بالایی بوده ‌و از متریال درجه یک استفاده شده است ولی معمولا برای ساخت جعبه‌ی کفش‌های فیک ‌و تقلبی از متریال درجه دو و سه استفاده میکنند که به راحتی پاره میشود.

از کجا میتوانیم کفش‌های اورجینال خریداری کنیم؟

برای خرید کفش ‌های اورجینال و خرید کفش اسپرت دخترانه میتوانید به صورت حضوری در بازار حضور پیداکنید و با مشخصاتی که گفتیم به دنبال یک کفش مناسب باشید. ولی ما یک راه بهتر، آسان ‌تر و قابل اعتمادتری را به شما پیشنهاد میدهیم ‌و آن هم خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر میباشد. فروشگاه شیک استایل که به عنوان برترین فروشگاه در بانه شناخته میشود، با ضمانت اورجینال بودن کفش‌های خود اقدام به تامین ‌و عرضه محصولات خود کرده است.

کفش‌های زنانه ‌و دخترانه متنوع در هر طرح‌، رنگ‌، سایز و سلیقه ای که بخواهید منتناسب با هر مجلسی را میتوانید خیلی راحت ‌و بدون فوت وقت در سایت اینترنتی فروشگاه شیک استایل خریداری کنید. کفش‌های پاشنه بلند، کفش‌های میول، کفش‌های گلادیاتوری، کفش‌های لژدار پاشنه بلند، دمپایی لاانگشتی یا فلیپ فلاپ، کفش‌های پلتفرم، بوت نظامی، کفش‌های راحتی یا لوفر، چکمه‌های بارانی‌و… تنها تعدادی از تنوع بالای محصولات فروشگاه شیک استایل میباشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 324 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 28 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.