مجله پزشکی اس اچ پلاستیک دکترتو در عید 1400 تعطیل نیست - اس اچ پلاستیک

به تعطیلات بزرگ هر ساله عید نزدیک می شویم. کم کم بوی بسته شدن شهر و آماده شدن برای تعطیلات را می شنویم. کسب و کارهای زیادی از انتهای اسفند تا نیمه های فروردین نیمه تعطیل هستند و بسیاری از مردم در این شرایط خاص همه گیری کرونا، ترجیح می دهند که در خانه هایشان بمانند. درست است که همیشه اولین آرزوی سال نو سلامتی خودمان و خانواده مان است، اما اگر خدایی نکرده در تعطیلات مریض شویم راه حل چیست؟ آیا باید استرس مراجعه به بیمارستان ها را داشته باشیم یا اگر نیاز به یک تخصص خاص یا مشاوره ی اورژانسی پیدا کردیم چه باید بکنیم؟ این مشکلات هر ساله در تعطیلات عید، گریبانگیر عموم بوده اما از سال گذشته با همراه شدن کووید-۱۹ و تعطیلات این مشکلات نیز چند برابر شده است.

دکترتو همراه عید ۱۴۰۰

با دکترتو دیگر نگران تعطیلات عید نباشید. دکترتو همانطور که همواره آرزوی سلامتی شما را دارد، در تعطیلات نیز شما را بدون راه حل رها نخواهد کرد. مراجعه به مطب و مشاوره تلفنی دو گزینه ی خدمت رسانی ما به شما عزیزان است. تیم دکترتو تلاش کرده است که از هر تخصص، تعدادی از بهترین متخصصین را در دسترس شما قرار دهد تا با هر مشکلی بتوانید به پزشک مناسب دسترسی داشته باشید. این متخصصین در مطب های خود آماده ارائه خدمات به شما هستند. در کنار باز بودن مطب پزشکان، مشاوره تلفنی دکترتو نیز فعال است که به نظر منطقی ترین گزینه ممکن باشد. دسترسی به تمامی تخصص ها مانند پوست؛ زنان یا حتی روانشناسی و مشاوره کرونا در جریان است.

چه پزشکانی نوروز امسال در کنار شما هستند؟

اگر در ایام عید نوروز ۱۴۰۰ نیاز به پزشک پیدا کرده‌اید می‌توانید از لیست پزشکان دکترتو که نوروز در مطب حضور دارند، دکتر مورد نظر خود را بیابید و اینترنتی نوبت بگیرید.

تخفیف عیدانه مشاوره تلفنی

با کد تخفیف ۳۰ هزار تومانی در ایام عید مشاوره پزشکی بگیرید.

کد تخفیف: nowruz1400

برای گرفتن مشاوره تلفنی پزشکی به لیست پزشکان مراجعه کنید. اولین نوبت تلفنی را با پزشک مورد نظر خود ثبت کرده و منتظر باشید تا در زمان نوبت، از طرف دکترتو، تماس تلفنی بین شما و پزشک برقرار شود. هزینه مکالمه تلفنی برای پزشک و بیمار محاسبه نمی‌شود و به عهده دکترتو است. شما بدون نیاز به بستر اینترنت، مشاوره دریافت می کنید و از آن مهم تر؛ در صورت نیاز مدارک پزشکی؛ جواب آزمایش، سونوگرافی و سی تی اسکن خود را برای پزشک ارسال خواهید کرد. و از همین طریق نسخه احتمالی خود را نیز دریافت می کنید.

عیدت سلامت

دکترتو آرزوی سلامت شما و خانواده ی عزیزتان را دارد. ما نمی‌گذاریم تعطیلات را به بدی بگذرانید. در خانه بمانید. خوش بگذرانید و اگر خدایی نکرده بیمار شدید؛ هیچ غمی به دلتان راه ندهید.

دکترتو در تعطیلات عید نیز مراقب شما است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 325 views بار دسته بندی : عمومی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.