مجله پزشکی اس اچ پلاستیک آیا کاشت موی افراد مشهور موفق بوده است؟ - اس اچ پلاستیک

موی سر یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی چهره شما است و با بالاتر رفتن سن خصوصا در مردان، ریزش مو شدیدتر شده و می‌تواند باعث طاسی سر شود. یکی از بهترین اقداماتی که برای بازگرداندن زیبایی به چهره خود می‌توانید انجام دهید کاشت مو است که امروزه توسط بهترین متخصصین کاشت مو کلینیک صدف انجام می‌شود و نمونه‌های موفق بسیار زیادی نیز در افراد مشهور وجود دارد که ثابت می‌کند کاشت مو بهترین روش برای احیای مو از دست رفته شما است. در این مقاله قصد داریم تا نمونه‌های موفق کاشت موی افراد مشهور را بررسی کرده و نتایج قبل و بعد از عمل را به شما نشان دهیم.

کاشت مو در افراد مشهور ایرانی

کاشت مو یکی از بهترین اقداماتی است که در راستای زیبایی چهره خود می‌توانید انجام دهید و خصوصا در آقایان که طاسی امری طبیعی است بهتر است حتی زودتر نیز برای کاشت مو دائمی خود اقدام کنید تا هم کاشت مو اثرگذاری بیشتری داشته باشد و هم دوران نقاهت کمتری را سپری کنید. احتمالا برای شما مهم است که بدانید آیا افراد مشهور در کشور ما نیز از این روش استفاده می‌کنند و جواب این سوال مثبت است. افراد مشهور زیادی در کشور ما از روش کاشت مو برای احیای موهای از دست رفته خود استفاده می‌کنند که در ادامه به چند نمونه موفق خواهیم پرداخت.

کاشت موی احسان علیخانی

مجری موفق برنامه تلویزیونی ماه عسل چندین سال پیش چنین موهای پر پشتی نداشت و اگر تصاویر اخیر او را با چند سال پیش مقایسه کنید کاملا متوجه می‌شوید که تغییر در تراکم موهای سر کاملا مشخص و واضح است. احسان علیخانی که اخیرا مجری برنامه عصر جدید نیز بوده است در سال‌های قبل از کاشت مو، شقیقه‌ها و قسمت جلوی سر او بسیار موهای کم پشتی داشت که توسط کاشت مو این مشکل کاملا برطرف شد. اگر به خط رشد موهای او دقت کنید متوجه می‌شوید که کاشت موی او بسیار حرفه‌ای و دقیق انجام شده است.

ترمیم و کاشت موی احسان علیخانی با تراکم بسیار بالا و توسط روش‌های ترکیبی انجام شده است و به همین دلیل خط موهای او بسیار طبیعی بوده به طوری که ممکن است دیگران متوجه کاشت موی او نشوند.

کاشت موی حمید درخشان

یکی از نام آشناترین بازیکنان و مربیان امروز دنیای فوتبال کسی نیست جز حمید درخشان که از سال ۷۳ بخش زیادی از موهای خود را از دست داده بود تا جایی که قسمت جلوی سر او طاس شده بود. حمید درخشان جزو اولین کسانی است که به روش لیزری و زیر پوستی موهایش را کاشته است. ترمیم موهای او بسیار موفق بوده و اگر به تصاویر اخیر او نگاه کنید از نتیجه موفقیت آمیز کاشت موی او مطلع خواهید شد.

کاشت موی پرویز مظلومی

پرویز مظلومی متولد سال ۱۳۳۳ است و یکی از چهره‌های نام آشنای دنیای فوتبال است. اگر به عکس‌های امروز پرویز مظلومی نگاه کنید از پرپشت بودن موهای او متعجب خواهید شد و شاید حتی فرض کنید که غیرممکن است که او قبلا موهای کم پشتی داشته است. پرویز مظلومی برای پوشاندن کم پشتی موهای خود مدتی از کلاه گیس استفاده می‌کرد و پس از مدتی به سراغ کاشت موی طبیعی کرد و کاشت موی موفق او باعث شده امروز موهای پر پشتی داشته باشد.

کاشت موی برزو ارجمند

برزو ارجمند که یکی از معروفترین بازیگران سینما است در سال‌های گذشته به دلیل طاسی و کم پشتی موهای خود خصوصا در قسمت جلوی سر معمولا موهای خود را کوتاه می‌کرد و یا از کلاه استفاده می‌کرد که پس از کاشت موی طبیعی و دائمی موفق او شاهد خط رویش موهای او هستیم که نشان دهنده کیفیت بالا و دقت در کاشت موی او نیز هست. برای دیدن نتیجه کاشت موی او بهتر است که آثار قدیمی او را مشاهده کرده و با تصاویر اخیر او مقایسه کنید.

کاشت موی شیث رضایی

اگر طرفدار فوتبال باشید حتما شیث رضایی را می‌شناسید و شاید تعجب کنید اگر بگوییم که موهای او کاشت است. اگر نگاهی به تصاویر قدیمی شیث رضایی بیاندازید متوجه خواهید شد که در قسمت جلوی سر و خصوصا شقیقه بسیار موهای کم پشتی دارد و این درحالی است که در عکس‌های منتشر شده اخیر از او این مشکل کاملا برطرف شده است. خط موی طبیعی او و همچنین پرپشت بودن موها در نگاه اول ممکن است شما را دچار شک کند ولی نتیجه یک کاشت موی موفق همیشه در همین حد طبیعی است.

کاشت مو در افراد مشهور خارجی

همانطور که می‌دانید افراد بسیار مشهوری در هالیوود و حتی در عرصه‌های هنری و ورزشی دیگر فعالیت می‌کنند که بیشتر وقت‌شان را جلوی دوربین و در انظار مردم سپری می‌کنند و طبیعتا ظاهر و جذابیت آن‌ها مهم‌ترین اصل موفقیت‌شان خواهد بود. زیبایی ظاهری برای این افراد تمام سرمایه حرفه‌ای شان است و از این رو کاشت مو برای این افراد امری بسیار ضروری و مهم بشمار می‌رود. در ادامه به تعدادی از نمونه‌های موفق کاشت مو در افراد مشهور خارجی خواهیم پرداخت و نمونه‌های قبل و بعد آن‌ها را باهم بررسی می‌کنیم.

کاشت موی دیوید بکهام

کسی نیست که دیوید بکهام را نشناسد و جالب است بدانید این بازیکن فوتبال خوش چهره موهای خود را مدیون عمل کاشت مو است. دیوید بکهام که در دوران جوانی با مدل موهای خود همه را شیفته خود کرده بود با بالا رفتن سنش پس از دوران حرفه‌ای خود دچار ریزش مو شدیدی شد ولی پس از عمل کاشت موهای خود را دوباره احیا کرد. در تصاویر اخیری که او در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است بعید است که کاشت موی او را تشخیص دهید زیرا کاشت موی او در یکی از بهترین و حرفه‌ای ترین کلینیک‌های لندن صورت گرفته است و خط رویش موهای دیوید بکهام بسیار شبیه حالت طبیعی سابقش است.

کاشت موی ایلان ماسک

کیست که این مرد جنجالی و ثروتمند را نشناسد؟ ما احتمالا زندگی بر روی مریخ را مدیون نبوغ ابلا ماسک هستیم و خیلی بعید نیست در آینده‌ای نه چندان دور پای کلینیک‌های زیبایی به مریخ باز شوند. اگر به تصاویر قدیمی ایلان ماسک دقت کنید متوجه تفاوت در موی سر او خواهید شد. بله ایلان ماسک نیز موهای خود را مدیون کاشت مو است. مالک توییتر و اسپیس ایکس در گذشته بخاطر ریزش موی شدیدی که داشت جلوی سرش طاس شده بود و پس از عمل کاشت مو این مشکل کاملا از بین رفت و اگر به عکس‌های امروز او نگاه کنید متوجه تغییر او با گذشته خواهید شد.

برای کاشت موی چه زمانی اقدام کنیم؟

اگر ریزش مو دارید بهتر است که در اولین فرصت برای درمان ریزش موی خود اقدام کنید و اگر مدتی است که ریزش مو داشته‌اید و آن را درمان نکرده‌اید بهتر است که هرچه زودتر برای کاشت مو اقدام کنید زیرا شانس موفقیت کاشت مو خود را بالاتر برده و احتمالا هزینه‌های کمتری را متقبل می‌شوید. امروزه با پیشرفته شدن روش‌های کاشت مو دیگر نیازی به نگرانی از بابت ریزش موی خود ندارید و توجه کنید که هزینه‌های کاشت مو بسته به تراکم مو و ریزش مویی که داشته‌اید متفاوت است و همچنین روشی که پزشک برای کاشت موی شما انتخاب می‌کند تاثیر بسیاری زیادی بر روی قیمت خواهد داشت. پیشنهاد ما این است که برای اطمینان بیشتر حتما به مشاورین ما مراجعه کرده تا تراکم موهای شما را بررسی کرده و اطلاعات کاملتری به شما ارائه بدهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 435 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 28 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.