مجله پزشکی اس اچ پلاستیک سرمایه‌گذاری نتفلیکس برای تولید فیلم اختصاصی نتیجه‌بخش بوده است - اس اچ پلاستیک

Don’t Look Up، فیلم سینمایی جدید نتفلیکس با هنرنمایی بازیگران نام‌آشنایی چون لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس، با اختلافی اندک در رتبه‌ی دوم محبوب‌ترین فیلم‌های این پلتفرم بزرگ قرار گرفته است. این شرکت از حضور Don’t Look Up در رتبه‌ی دوم چندان ناراحت نیست، چون رتبه‌ی اول فهرست محبوب‌ترین فیلم‌های نتفلیکس نیز توسط یکی دیگر از آثار اختصاصی این شرکت تصاحب شده است و این گفته برای تمامی ۱۰ فیلم برتر صدق می‌کند.

براساس گزارش شورت‌لیست ، نت فلیکس به‌وضوح توانسته به موفقیت‌های پرتعدادی دست پیدا کند. در هفته‌ای که نتفلیکس به دلیل رشد کند تعداد کاربران اشتراکی با کاهش ارزش سهام مواجه شد (۳۴٫۷۹ درصد کمتر از سال گذشته‌ی میلادی)، موضوع حیاتی این است که آثار اختصاصی این شرکت همچنان محبوب و پول‌ساز هستند.

نگاهی به آمار رسمی Netflix نشان می‌دهد تمامی آثار برتر نتفلیکس توسط خودِ این پلتفرم تولید شده‌اند. منظور از آثار برتر، فیلم‌هایی است که در ۲۸ روز اول اکران بیشترین ساعت تماشا را به خود اختصاص داده‌اند. رتبه‌ی اول برترین فیلم‌های نتفلکیس متعلق به Red Notice است. رکورد بیشترین بازدید از یک فیلم سینمایی در ۲۴ ساعت اول اکران در نتفلیکس نیز دراختیار Red Notice قرار دارد.

۱۰ فیلم برتر نتفلیکس تا به امروز
ردیف نام فیلم میزان تماشای فیلم توسط مخاطبان
۱ Red Notice ۳۶۴٬۰۲۰٬۰۰۰ ساعت
۲ Don’t Look Up ۳۵۹٬۷۸۰٬۰۰۰ ساعت
۳ Bird Box ۲۸۲٬۰۲۰٬۰۰۰ ساعت
۴ Extraction ۲۳۱٬۳۴۰٬۰۰۰ ساعت
۵ The Unforgivable ۲۱۴٬۷۰۰٬۰۰۰ ساعت
۶ The Irishman ۲۱۴٬۵۷۰٬۰۰۰ ساعت
۷ The Kissing Booth 2 ۲۰۹٬۲۵۰٬۰۰۰ ساعت
۸ ۶ Underground ۲۰۵٬۴۷۰٬۰۰۰ ساعت
۹ Spenser Confidential ۱۹۷٬۳۲۰٬۰۰۰ ساعت
۱۰ Enola Holmes ۱۸۰٬۹۰۰٬۰۰۰ ساعت

بسیاری از فیلم‌های جدول بالا چندان توسط منتقدین ستایش نشده‌اند، اما مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند و اکثرا دارای تیم بازیگری بسیار قوی هستند. Red Notice دوین جانسون (ملقب به راک)، رایان رینولدز و گل گدوت را در تیم بازیگری خود می‌بیند و از طرفی Bird Box و The Unforgivable ثابت می‌کنند ساندرا بولاک در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های نتفلیکس به حساب می‌آید.

مقاله‌ی مرتبط:

در کنار این‌ها نباید حضور دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در Don’t Look Up و همکاری رابرت دنیرو و مارتین اسکورسیزی در The Irishman را فراموش کنیم. شماری از فیلم‌های برتر نتفلیکس در حال تبدیل شدن به مجموعه‌ای جدید هستند و براساس اعلام رسمی در آینده شاهد قسمت جدید فیلم‌های Red Notice و Enola Holmes و Extraction خواهیم بود. مجموعه‌فیلم‌ها برای ادامه‌دار بودن روند روبه‌رشد کاربران اشتراکی نفلیکس بسیار مهم هستند. این موضوع را پیش‌تر به وضوح در دیگر آثار اختصاصی نتفلیکس نظیر سریال ستایش‌شده‌ی Money Heist شاهد بودیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 294 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.