مجله پزشکی اس اچ پلاستیک معرفی و پیشنهاد ۱۰ ست کیف و کمربند مردانه شیک و خاص - اس اچ پلاستیک

ست های کیف و کمربند یکی از مناسب ترین، رایج ترین، بدون ریسک ترین و کاربردی ترین هدیه هایی است که می توانید برای آقایان تهیه نمایید. به همین دلیل است که انواع و اقسام کیف پول و کمربند های ست در طرح ها و مدل ها، جنس ها و کیفیت های متفاوت در بازار موجود هست که براحتی می توانید متناسب با بودجه خود یکی از آنها را تهیه کرده و به عزیزانتان هدیه دهید.

در این مقاله ما سعی داریم تا ۱۰ ست کیف و کمربند مردانه را به شما عزیزان معرفی و پیشنهاد کنیم که همگی آنها را می توانید توسط لینک خریدی که در زیرشان موجود هست از فروشگاه تک کادو تهیه نمایید.

 

۱- ست کیف و کمربند چرم MONT BLANC مدل  MB600

ست MB600 یک ست هدیه ۴ تکه است که از چرم طبیعی بسیار باکیفیت تولید شده است. این ست از یک کیف پول پالتویی، یک جاکارتی، یک تسمه و سگک کمربند تشکیل شده است.

اجزاء این ست در یک جعبه چوبی زیبا و شیک قرار می گیرد که زیبایی کار را چندین برابر نموده است و برای هدیه دادن نیز چشمگیر و نفیس است.

 

 

۲- ست کیف پول و کمربند مردانه MASSIMO DUTTI مدل MD8

این ست کیف و کمربند ۶ تکه از یک کیف پول بلند، یک جاکارتی، یک جاسوئیچی، یک جاکلیدی، یک تسمه و سگک کمربند تشکیل شده است. این ست از فوم طرح چرم تولید شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است.

جاسوئیچی و جاکارتی این ست برای تعداد زیادی سوئیچ و کارت اعتباری جا دارد. این ست هدیه مردانه دارای جعبه هاردباکس شیک و زیباست که در رنگبندی جذاب تولید شده اند.

 

 

۳- ست کیف و کمربند فوم مردانه ماسیمودوتی مدل  MD6

ست MD6 یک ست ۵ تکه است که از جنس فوم بسیار باکیفیت تهیه شده است. این ست از کیف پالتویی، جاکارتی، جاسوئیچی، تسمه و سگک کمربند تشکیل شده است و در سه رنگ مشکی، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن تولید شده است.

این ست دارای جعبه چوبی بسیار شیک می باشد که تمامی اجزاء در داخل آن به بهترین شکل ممکن چیدمان شده اند.

 

 

۴- ست هدیه ۷ تکه طرح چرم کلارک

و اما رسیدیم به یکی از پرفروشترین ست های کیف و کمربندی که ما در فروشگاه تک کادو عرضه کرده ایم. ست کلارک از آنجایی که یک ست ۷ تکه با قیمت بسیار مناسب است بسیار مورد توجه مشتریان ما قرار گرفته است.

ست ۷ تکه کلارک از یک کیف پول بلند، یک کیف پول کوتاه، جاسوئیچی، جاکارتی، خودکار و تسمه و سگک کمربند تشکیل شده است. این ست مردانه از آن جهت جذاب است که دارای دو عدد کیف پول کوتاه و بلند است که خود مزیت نسبی نسبت به سایر ست های معرفی شده ایجاد می کند.

این ست دارای یک جعبه شیک و زیباست و در ۳ رنگ مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره قابل سفارش می باشد.

 

 

۵- ست چرم مردانه MASSIMO DUTTI مدل MD3

ست کیف و کمربند چرم مردانه مدل MD3 دارای جعبه هاردباکس مشابه با ست ماسیمودوتی مدل MD8 می باشد و تفاوتی که ما بین این دو ست مردانه وجود دارد در مورد جنس محصول است که ست MD3 از چرم طبیعی تهیه شده است.

این ست چرم مردانه از ۵ جزء تشکیل شده است که شامل یک کیف پول پالتویی یا کتی، یک جاسوئیچی، یک جاکارتی و یک تسمه و سگک کمربند می شود. این ست از چرم طبیعی بسیار باکیفیت تولید شده و برش های کار ظریف و دوخت و دوز آن تمیز انجام شده است تا محصول نهایی بی نقص و کامل باشد.

 

 

۶- ست چرم ماسیمودوتی مدل MD2

ست ماسیمو دوتی مدل MD2 نیز یک ست کیف و کمربند مردانه چرمی است که از ۵ تکه یا جزء تشکیل شده است. این ست تنها در مدل جعبه با ست MD3 متفاوت است و دارای جعبه چوبی شیک و نفیس است که اجزاء به زیباترین شکل در آن چیدمان شده اند.

این ست چرم نیز در ۳ رنگبندی متفاوت موجود می باشد که می توانید از میان آنها متناسب با سلیقه خود انتخابتان را انجام دهید.

 

 

۷- ست هدیه مردانه ۵ تکه ماسیمو دوتی مدل MD4

ست ۵ تکه ماسیمو دوتی پرفروشترین ست کیف و کمربند ما و همینطور پرفروشترین محصول و هدیه ما درتک کادو است. ست MD4 از فوم طرح چرم تولید شده و مانند تمامی ست های کادویی ما دارای کیفیت تولید بالا و دوخت دوز تمیز است.

این ست، کیف پول بلند، جاکارتی، جاسوئیچی، تسمه و سگک کمربند را شامل می شود که در یک جعبه هاردباکس شیک و محکم بخوبی چیدمان شده اند. این محصول نیز مانند سایر ست ها در ۳ رنگ مشکی، قهوه ای تیره و روشن موجود و قابل سفارش می باشد. این ست از قیمت تمام شده بسیار مناسبی نیز برخوردار است که آن را برای هدیه دادن هم به یک گزینه مناسب تبدیل می کند.

 

 

۸- ست ۵ تکه هدیه کیف پول و کمربند VALENTINO

این ست فومی مردانه نیز از یک کیف پول کوتاه، یک جاکارتی، یک جاسوئیچی، یک خودکار و تسمه و سگک کمربند تشکیل شده است و در ۳ رنگبندی مختلف موجود می باشد.

این ست به دلیل داشتن کیف پول جیبی یا کوتاه برای افرادی که از اینگونه کیف پول ها بیشتر استفاده می کنند مناسب است و قیمت مقرون بصرفه آن نیز از مزیت هایش بحساب می آید.

 

 

۹- ست چرمی ۴ تکه مردانه با جعبه هاردباکس

ست ۴ تکه کیف و کمربند Massimo Dutti مدل MD1 از یک کیف پول، یک جاکارتی و تسمه و سگک تشکیل شده است. سگک کمربند آن ساده و فلزی است که آن را برای استفاده با انوع شلوار مناسب می نماید و با اکثر سلیقه ها جور خواهد بود.

کیف پول این ست برای اسکناس، پول خرد، کارتهای اعتباری و شناسایی جای کافی و مناسب را دارد و جاکارتی آن نیز برای تعداد زیادی کارت جا داشته و کم جا و جمع و جور طراحی و تولید شده است.

 

 

۱۰- ست کیف و کمربند چرم مردانه MONT BLANC مدل MB400

ست MB400 یک ست جمع و جور و فوق العاده شیک و باکیفیت است. این ست ۳ تکه از یک کیف پول جیبی، تسمه و سگک کمربند تشکیل شده که در یک جعبه چوبی زیبا قرار گرفته است.

بر روی کیف پول و همینطور روی جعبه چوبی آن برند MONT BLANC درج شده که زیبایی کار را چند برابر نموده است. این ست چرم مردانه نیز در سه رنگ موجود و آماده سفارش می باشد.

 

این بود ۱۰ پیشنهاد ما که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. در تهیه این لیست و محصولات آن سعی شده تا بهترین گزینه ها از نظر زیبایی و طرح، کیفیت تولید، دوخت و دوز و جنس را انتخاب نماییم که دارای بهترین و مقرون بصرفه ترین قیمت ها باشند.

همانطور که در بالا نیز ذکر شد تمامی محصولات معرفی شده را می توانید به آسانی از فروشگاه اینترنتی تک کادو خرید آنلاین نموده و در هر کجای کشور که باشید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهیم رساند و می توانید هزینه آن را نیز همانجا درب منزل پرداخت نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 21 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.