مجله پزشکی اس اچ پلاستیک چرا باید هر روز صورت خود را بشوییم؟ - اس اچ پلاستیک

 

پوست ما هر روز به میزان زیادی در معرض آلودگی های محیطی و مواد آرایشی و …  قرار دارد. این آلودگی ها بر روی سطح پوست نشسته و حتی در منافذ آن جمع می شوند. از این رو می توانند باعث ایجاد مشکلات پوستی مانند آکنه ها و جوش های سرسیاه و سرسفید شوند. در واقع اولین و ضروری ترین قدم برای داشتن پوستی سالم و جوان و شاداب، شستن و تمیز نگه داشتن روزانه آن است. استفاده از شوینده های مناسب برای پاک کردن آلودگی های پوست می تواند تا حد زیادی از مشکلاتی نظیر ایجاد جوش و لک و کدری و خشکی های پوست جلوگیری نماید. بنابراین توصیه می کنیم روزانه دو بار صورت خود را با یک شوینده مناسب بشویید.

آیا شستن پوست صورت تنها با آب کافی است؟

همان طور که گفتیم آلودگی های جمع شده در منافذ ناشی از مواد آرایشی، چربی هایی که از غدد سباسه پوست ترشح می شوند، ناخالصی و آلودگی محیط و … می باشد. این آلودگی ها به راحتی و تنها با آب برطرف نمی شوند. بلکه برای از بین بردنشان نیاز به یک شوینده مخصوص صورت دارید. از طرفی دیگر، شوینده های صورت می توانند در کنار پاکسازی پوست، دارای ترکیبات مغذی و رطوبت رسان بوده و به بهبود مشکلات پوستی نیز کمک کنند. شوینده صورت چک اند بالانس اوریجینز یکی از محصولات پرطرفدار این کمپانی آمریکایی می باشد. این شوینده بی نظیر با بهره گیری از ترکیبات و عصاره های مفید گیاهی، ضمن تمیز نمودن هر گونه آلودگی و ناخالصی های پوست، قسمت های خشک و چرب صورت را کاملا متعادل می سازد.

چرا شوینده صورت اوریجینز مدل Checks And Balances برای پوست خوب است؟

شوینده صورت اوریجینز مدل چک اند بالانس یک شوینده صورت با قدرت تمیز کنندگی بالا و در عین حال بسیار ملایم است. این شوینده تمام آلودگی ها را از سطح  پوست و داخل منافذ تمیز کرده و پوستتان را شفاف و روشن و درخشان می کند. فرمولاسیون ملایم این محصول به متعادل ساختن نواحی مختلف پوست کمک زیادی می نماید. بنابراین با استفاده از این شوینده، قسمت های خشک پوست صورتتان نرم و مرطوب شده و همچنین چربی های اضافه پوست خصوصا در ناحیه تی زون برطرف می گردد. فیس واش Checks And Balances اوریجینز مانند سایر محصولات این برند با ترکیبات طبیعی و ایمن و بی ضرر و بدون پارابن، سولفات و فتالات فرموله شده است. عصاره های مختلف گیاهی و مواد مفید و ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود در این شوینده صورت سبب تعادل و بهبود مشکلات پوستی می شود.

شوینده صورت Checks And Balances اوریجینز حاوی عصاره نعنا می باشد که باعث افزایش شفافیت و سلامت پوست و همچنین خنک شدن آن می شود. جلبک دریایی یکی دیگر از ترکیبات کلیدی در این محصول است که به جوانسازی و بازسازی پوست، افزایش لطافت و انعطاف پذیری آن و بهبود جریان خون در پوست کمک می کند. در فرمولاسیون این شوینده از عصاره برگاموت نیز استفاده شده است که بر روی بهبود لک ها و جای جوش و روشن و یکدست شدن پوست موثر است. عصاره گیاهی اسطوخودوس نیز سبب محافظت پوست شده و پروتئین و تورمالین موجود در این محصول نیز موجب کنترل چربی و جلوگیری از خشک شدن پوست می گردند. بنابراین شما با استفاده از شوینده صورت چک اند بالانس Origins پوستی متعادل و به دور از خشکی و چربی های بیش از حد خواهید داشت. این محصول بافت بسیار غلیظی نیز دارد که کاملا مقرون به صرفه می باشد.

چه نوع پوست هایی می توانند از شوینده چک اند بالانس اوریجینز استفاده کنند؟

شوینده Origins Checks And Balances Frothy Face Wash برای استفاده انواع پوست ها مناسب می باشد. این شوینده بهترین عملکرد را برای پوست های نرمال و مختلط و چرب دارد و جهت پاک کردن آرایش و مقادیر زیاد ضد آفتاب و آلودگی مورد استفاده قرار می گیرد.

از کجا می توانیم شوینده صورت اریجینز مدل چک اند بالانس اصل را بخریم؟

فیس واش اریجینز مدل Checks And Balances محصولی بی نظیر از برند آمریکایی و محبوب اوریجینز می باشد که طرفداران زیادی دارد. یک نکته بسیار مهم در هنگام خرید محصولات خارجی، توجه به اصل بودن آن ها است. زیرا محصولات فیک که از نظر ظاهری تشابه زیادی به محصولات اورجینال دارند آسیب های جدی به پوست می زنند. بنابراین اصل بودن محصولات اهمیت ویژه ای دارد. برای اطمینان خاطر بیشتر از اصل بودن این شوینده صورت اریجینز توصیه می کنیم که آن را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

فروشگاه رایا میکاپ یک فروشگاه اینترنتی معتبر و وارد کننده مستقیم محصولات اصل و اورجینال از برندهای درجه یک دنیا است. این فروشگاه محصولات آرایشی و مراقبت های پوستی اصل و اورجینال را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نماینده های اصلی این محصولات خریداری می کند. فروشگاه رایامیکاپ همچنین اصالت تمام محصولات را تضمین می نماید. شوینده صورت Origins مدل چک اند بالانس در حجم های ۱۵ و ۵۰ و ۱۵۰ میلی لیتری در فروشگاه رایا میکاپ موجود می باشد. شما می توانید جهت خرید محصول و کسب اطلاعات بیشتر، بر روی خرید شوینده صورت چک اند بالانس اوریجینز اصل کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 10 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.