مجله پزشکی اس اچ پلاستیک دلیل کنسل شدن سریال Supernatural بعد از ۱۵ فصل - اس اچ پلاستیک

 

سخنی با طرفداران سریال Supernatural: سلام و درود خدمت شما عزیزان، بنده مهرداد کرمی هستم، سرپرست تیم خبری وبسایت پی سی اسپات، از آن‌جایی که خیلی از شما دوستان از متن این خبر راضی نبوده‌اید و این مسئله رو در کامنت‌ها به صراحت اعلام کردید، بنده شخصا این خبر رو بررسی کردم و باید با کمال شرمندگی بگویم که حق با شماست! متاسفانه متن این خبر اشتباهات ترجمه‌ای زیادی داشته و بنده شخصا متن این خبر رو از پایه و اساس ویرایش کردم تا باعث ناراحتی هرچه بیشتر شما عزیزان نشیم. موفق و سربلند باشید.

به گزارش پی سی اسپات، شبکه تلویزیونی CW، اعلام کرد که سریال محبوب Supernatural بعد از ۱۵ فصل قرار است به پایان برسد. اما چرا؟ Supernatural داستان دو برادر شکارچی هیولا یعنی سم و دین وینچستر را روایت می‌کند که از اولین پخشش در سال ۲۰۰۵ روز به روز طرفداران بسیاری جذب کرده است. با این وجود کنسل شدن ناگهانی این سریال همه را شوکه کرده است. اگرچه سریال Supernatural با پخش کردن ۱۵ فصل توانسته تا بیشتر از سایر سریال‌های دیگر در این ژانر، طرفداران خود را سرگرم کند، اما همچنان هستند کسانی که روز به روز به طرفداران این سریال اضافه می‌شوند و جا برای ادامه دادن هرچه بیشتر این سریال وجود دارد. بنابراین چرا شبکه CW خبر خداحافظی با سریال Supernatural را می‌دهد؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ این سوال بپردازیم.

جواب کوتاه این سوال این است که امکان دارد، سازندگان ایده‌ی جدیدی برای ادامه دادن این سریال نداشته باشند. همانطور که می‌دانید، پایه‌ی اصلی داستان سریال Supernatural اینگونه شروع شد که دو برادر به همراه پدرشان، قصد داشتند تا شیطان زرد چشمی را پیدا کنند که مادرشان را در بچگی به قتل رسانده بود و این داستان در پایان فصل دوم به انتهای خود رسید؛ از آن زمان به بعد، این سریال به دنبال کشف اسرار جهنم، بهشت و سایر ابعاد کرد و داستان‌های جالبی را برای طرفداران روایت نمود. همچنین این سریال چرخه‌ی اسطوره شناسی خود را از منابع زیادی الهام‌گیری کرده است و هر دو شخصیت داستان یعنی سم و دین، بار‌ها مرده و زنده‌ شده‌اند.

اگرچه سریال Supernatural در جذب مخاطبان بیشتر توانست موفق عمل کند، اما سریال‌های فرعی که قرار بود ساخته شوند، با شکست رو به رو شدند. در فصل ۹ این سریال، قسمتی با عنوان Bloodlines پخش شد که سازندگان قصد داشتند تا از این قسمت به عنوان یک قسمت آزمایشی برای تولید یک سریال جدید استفاده کنند و بعد‌ها در فصل ۱۳ سریال، قسمتی با عنوان Wayward Sisters پخش شد که این قسمت هم شروعی برای یک فرانچایز جدید بود، اما رئسای شبکه‌ی CW به این نتیجه رسیدند که این‌ها داستان‌هایی نیستند که بشود از آن‌ها، یک سریال ماندگار و ادامه‌دار را بیرون کشید.

در کنار نبود یک خط داستانی منسجم، دلیل دیگری هم وجود دارد که چرا CW پخش این سریال پر بازدید را کنسل کرده است. ستارگان سریال برای پایان دادن به این سریال آماده هستند. مدیر شبکه CW  یعنی مارک پدویتز (Mark Pedowitz) در گذشته به وضوح بیان کرد که تا زمانی که ستارگان بخواهند سریال Supernatural  ادامه خواهد داشت. پدویتز گفت :”اگر بچه‌ها بخواهند این داستان را ادامه دهند، راه باز است.” رده بندی ها هنوز بالا است، این یعنی تصمیم برای تمام کردن سریال از طرف Ackles و Padalecki بوده است.

درحالی که احتمالا این خبر با دلشکستگی طرفداران (و بازیگران) همراه باشد، اما ممکن است منطقی هم باشد. اکلس و پادالکی خود را فدای بازی‌کردن در نقش‌هایشان یعنی برادران وینچستر کردند و با اینکه این مدت برای آن‌ها بسیار شگفت انگیز بوده است، هیچ بازیگری نمی‌خواهد خودش را فدای یک نقش واحد کند. هردو موفقیت های چشمگیری قبل از شروع  Supernatural داشتند (Gilmore Girls, Smallville, Dawson’s Cree) اما از آن زمان تا کنون وقت زیادی برای پروژه‌های بزرگ نداشته‌اند. به علاوه، هردو بازیگر متاهل هستند و بچه دارند و قطعا خانواده‌هایشان می‌خواهند زمان بیشتری با آن‌ها بگذرانند- و آن‌ها قادر هستند جایی که خودشان می‌خواهند زندگی کنند، نه جایی که شبکه CW تصدیق می‌کند بیشتر وقتشان را در آنجا سپری کنند. این دلیل  محکمی هست که چرا فصل چهاردهم اپیزودهای کمتری دارد.

ممکن است رازهای دیگری هم برای پایان Supernatural  باشد. در گذشته سریال‌هایی بودند که به دلیل مریض شدن یکی از ستارگان سریال، متوقف شده بودند، اما ستارگان Supernatural همیشه درباره زندگی شخصیشان صادق بودند، Padalecki حتی کمپین خیریه ای در زمینه افسردگی و سلامت روانی ایجاد کرد و در حین آن درباره مشکلات خود با طرفدارانش صحبت کرد. دست اندرکاران سریال همیشه رابطه نزدیکی باهم داشته‌اند. احتمال اینکه در سریال دشمنی و کینه میان بازیگران و یا رازی تاریک و پلید میان دست اندرکاران وجو داشته باشد و این مسائل موجب پایان سریال شود، کم است. در عوض، به نظر می‌رسد که Supernatural  به سادگی مسیر داستانی خود را پیدا می‌کند. با اینکه یک فصل کامل باقی مانده است، ولی طرفداران می‌توانند انتظار پایانی مناسب و رضایت بخش را داشته باشند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 53 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.