مجله پزشکی اس اچ پلاستیک راهنمای استفاده از دراپ باکس (Dropbox) - اس اچ پلاستیک

سیستم Dropbox ? یک فضای ابری محبوب برای آپلود و نگه داری فایل ها در فضای اینترنت است. با آموزش کامل کار و استفاده از دراپ باکس شما می توانید از Dropbox برای مدیریت و ذخیره فایل های خود بر بستر اینترنت در گوشی یا کامپیوتر استفاده کنید.

آموزش نحوه استفاده و کار با دراپ باکس در کامپیوتر و گوشی

Learn How To Use And Work With Dropbox On PC And Phone

Dropbox یک فضای ابری بر بستر وب است که به همه این امکان را می دهد فایل های خود را در اینترنت آپلود و نگهداری کنند.

نحوه ثبت نام در دراپ باکس

برای ثبت نام در دراپ باکس نیازی به اطلاعات خاصی ندارید و فقط به یک ایمیل برای دریافت کد فعال سازی نیاز خواهید داشت. برای استفاده از دراپ باکس ابتدا به آدرس https://www.dropbox.com/register بروید. در این قسمت برای شما چند فیلد ظاهر می شود که آنها را باید با دقت پر کنید. دقت داشته باشید که لازم نیست حتما نام و اطلاعات شخصی خود را وارد کنید تنها موردی که در آینده به آن نیاز خواهید داشت ایمیلی است که در این قسمت وارد می کنید. در فیلد Full Name نام خود وارد کنی و در قسمت Email ایمیل و در Password یک رمز عبور برای حساب خود وارد کنید. شما بعدا برای ورود به ایمیل و پسورد دراپ باکس نیاز خواهید داشت.

در صورت فراموشی رمز عبور می توانید از طریق ایمیل برای بازیابی رمز دراپ باکس اقدام کنید.

پس از پر کردن فیلدها تیک گزینه I Agree To Dropbox Terms را بزنید. در این قسمت شما تایید می کنید که با قوانین و سیاست های سایت دراپ باکس موافق هستید. در آخر هم برای ثبت نام در Dropbox بر روی گزینه Create An Account کلیک کنید.

روش دیگری که می توانید از آن برای ورود به دراپ باکس استفاده کنید از طریق گوگل است. شما می توانید با کلیک بر روی گزینه Singup With Google از حساب گوگل خود برای ورود به دراپ باکس استفاده کنید. این روش سریع تر و امن تر از روش بالا است و نیازی به وارد کردن اطلاعات به صورت دستی نخواهید بود.

آموزش کار با دراپ باکس به صورت آنلاین

نحوه استفاده از دراپ باکس آنلاین به این صورت است که شما باید ابتدا به آدرس https://www.dropbox.com/home/ بروید و پس از وارد کردن اطلاعات ورود یا استفاده از اکانت گوگل وارد حساب خود شوید.

نحوه کار با دراپ باکس بسیار ساده است. شما پس از ورود به حساب خود در قسمت سمت چپ بالا باید گزینه ای به نام My Files مشاهده کنید. با انتخاب این گزینه می توانید تمام فایل های موجود در حساب کاربری خود را مشاهده نمایید. ولی اگر اولین بار است که که وارد حساب کاربری خود می شود این قسمت خالی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 286 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 3 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.