مجله پزشکی اس اچ پلاستیک سبد گل زیبا برای تبریک تولد | نکاتی برای خرید بهترین سبد گل - اس اچ پلاستیک

سبد گل زیبا برای تبریک تولد یکی از راه‌های محبت آمیز برای ابراز لطف و حس خوب به افراد مختلف است. دراین مقاله برای خرید بهترین سبد گل راهنماییتان می‌کنیم.

سبد گل زیبا برای تبریک تولد، یک راهکار جذاب برای خاطره‌سازی

ارسال یک دسته گل می‌تواند روشی زیبا برای نشان دادن محبت به عزیزان باشد. در این مقاله قصد داریم نکات مهمی را برای انتخاب بهترین سبد گل زیبا برای تبریک تولد به شما یادآوری کنیم که با رعایت آنها به بهترین انتخاب برای خرید برسید. پس با ما همراه باشید.

ضمنا برای کسانی که دوست دارند با مدل های جدید سبد گل بیشتر آشنا شوند می تواند به لینک سایت مقاله ISI مراجعه کنند و با به بروزترین سبد گل های تولد، تولد نوزاد، خواستگاری، عروسی، نامزدی، بله برون و … بیشتر آشنا شوند.

۱-لطفا قیمت‌ها را مقایسه کنید

اگرچه این کار به‌نوعی یک دردسر اضافی است، اما سرزدن به مغازه‌های مختلف و گرفتن قیمت از آنها به راحتی می‌توانید به دیدگاه خوبی از قیمت‌های بازار برسید و از بین گل‌های مختلف، گزینه‌ای که مقرون‌به صرفه‌تر است را انتخاب کنید. ممکن است برای این کار دچار خجالت زدگی شوید اما اصلا خجالت نکشید چون قیمت‌ها بین گل فروشی‌ها متفاوت است.

گل امروزه یک کالای نیمه لوکس به شمار می‌رود و قیمت کمی ندارد، پس برای تحقیق درمورد بهترین سبد گل نباید تردید کنید. در ضمن می‌توانید با گشت و گذار در فروشگاه‌های اینترنتی و خرید از آنها بدون شرمساری قیمت‌ها را مقایسه کنید و در نهایت اقدام به خرید و سفارش محصول کنید.

۲-از گلدان استفاده کنید

این روش برای افرادی که روحیه و ذوق هنری دارند خیلی راحت و در دسترس است. حتی اگر گل‌هایتان را از پارک‌ها یا سبزه‌های کنار خیابان کنده باشید باز هم روش‌های مختلفی برای زیبا جلوه دادن آنها وجود دارد. در حقیقت سبد، گلدان و به طور کلی بسته‌ای که گل را درون آن می‌گذارید می‌تواند تاثیر خیلی بیشتری نسبت به خود گل در ظاهر یک سبد گل زیبا برای تبریک تولد داشته باشد.

شما می‌توانید از چیز‌های مختلفی مثل لیوان، بطری شیشه‌ای یا حتی یک جعبه به عنوان سبد گل استفاده کنید. برای اینکه گلدان یا سبد گل خود را زیباتر کنید و بدون هزینه اضافی گل‌هایتان را بهتر و شکیل‌تر جلوه دهید، می‌توانید از یک روبان استفاده کنید و آن را دور بطری خود بپیچید و گره بزنید. حتی می‌توانید از شاخه و برگ‌های کوچک برای تزئین سبد گل خود بهره گیرید.

۳-حواستان به گیاهان زینتی باشد

درحقیقت حتما لازم نیست که در فرآیند تهیه سبد گل زیبا برای تبریک تولد ، سبد گلتان فقط شامل گل‌های جورواجور و رنگی باشد، فراموش نکنید که گاهی‌اوقات یک گیاه می‌تواند یک هدیه دوست داشتنی برای شخص موردنظرتان باشد. این گزینه یک هدیه پایدار است که عمر آن برعکس گل‌های زینتی فقط چند روز نیست و به زندگی و رشد ادامه می دهد.

البته شرط اصلی این است که شخصی که به او هدیه می‌دهید حوصله مراقبت از گیاه را داشته باشد، به طورمثال به یاد داشته باشد که آن را به‌صورت مرتب آبیاری کند و اگر نیاز بود خاک آن را عوض کند. اگر فردی که قصد خرید هدیه تولد برای او را دارید همچین ویژگی‌هایی دارد حتما توصیه می‌کنیم که به جای هدیه‌های تکراری، یک گیاه را در سبد گل زیبا برای تبریک تولد وی به او هدیه دهید. ممکن است گیاه زرق و برق یک گل رنگی را نداشته باشد، اما زنده بودن و پایداری آن می‌تواند همیشه شما را به یاد طرف مقابلتان بی‌اندازد.

۴-یک ترفند برای گرفتن تخفیف

این نکته به شدت برای مواقعی که با فاصله زمانی کم نیاز به خرید گل پیدا می‌کنید (شرکت در دو جشن تولد با فاصله زمانی کم یا مراسم عروسی) مفید است. در این مواقع علی‌رغم میلتان خرید گل می‌تواند مقدار زیادی پول از شما را خرج کند، ولی با این ترفند می‌توانید پول کمتری خرج کنید. در حقیقت گل فروشی‌ها به صورت عمده گل را می‌خرند و به صورت تکی می‌فروشند.

یعنی هر کسی که می‌خواهد یک سبد گل تهیه کند، از هر نوع گل یک شاخه انتخاب می‌کند و در آخر تبدیل به یک مجموعه گل می‌شود. اما شما می‌توانید یک گل مناسب که ظاهر زیبایی نیز داشته باشد را انتخاب کنید و از مغازه‌دار بخواهید تمام سبد گل شما را از همان نوع گل بچیند. با این کار هم سبد گل زیبایی تهیه کرده‌اید و هم می‌توانید از فروشنده درخواست تخفیف کنید.

۵-مناسبت خرید گل مهم است

مناسب خرید گل بسیار مهم است و در ظاهر گل و سبد آن تاثیر دارد، مثلا برای خرید سبد گل به منظور عرض تسلیت باید بیشتر از رنگ‌های سبز و سفید استفاده شود. اما اگر قصد خرید یک سبد گل زیبا برای تبریک تولد کسی را دارید باید از سبد‌هایی که ظاهر ساده‌تر و غیر رسمی‌تری دارند استفاده کنید. به نکات زیر توجه کنید.

تبریک تولد غیرحضوری

دقت کنید که خرید گل برای تبریک تولد یک نفر مخصوص زمان رفتن به جشن تولد آن شخص نیست. درواقع اگر شخصی برای شما از جهات مختلف اهمیت دارد و می‌خواهید رابطه خود را با او حفظ کرده و ارتقاع دهید، پیشنهاد ما یاد کردن از او با یک سبد گل در زمان تولد است. شما می‌توانید در روز تولد آن شخص یک سبد گل به گل فروشی سفارش دهید و بگوئید به آدرس محل کار یا خانه او بفرستد. این کار تاثیر فوق‌العاده‌ای برروی ذهنیت افراد می‌گذارد و قطعا تصویر خوبی از شما در ذهن شخص مورد نظر می‌ماند. آن شخص می‌تواند یک دوست، همکار یا حتی شریک تجاری شما باشد.

سبد گل برای مردان

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که از دادن سبد گل زیبا برای تبریک تولد به مردان خودداری نکنید. برخلاف تصورعمومی مردان از گرفتن گل به عنوان هدیه بسیار خوشحال می‌شوند و عموما از آن استقبال می‌کنند.

یادداشت همراه سبد گل

در اینجا فرصتی برای شما پیش آمده است که می‌توانید هوشمندانه از آن بهره ببرید. در یادداشتی کوتاه همراه با سبد گل شما می‌توانید به شخص موردنظر ابراز محبت و ارادت کنید و اثرمثبتی از خودتان در ذهن او ایجاد کنید که تا مدت‌ها ماندگار است. توصیه ما این است که از کارت پستال‌های آماده که متن برروی آنها چاپ شده اند استفاده نکنید و حتما این یادداشت را با دستخط خودتان بنویسید.

برای انتخاب سبد گل فقط به سلیقه فروشنده اکتفا نکنید

در فرآیند تهیه یک سبد گل زیبا برای تبریک تولد یک نفر، جست و جو و تحقیق خودتان را درباره گل‌ها و سبد گل‌های مختلف انجام دهید و به چند گل فروشی سر بزنید تا فروشنده‌ای را پیدا کنید که مطابق با آنچه می‌خواهید سبد گلتان را طراحی کند و سبد گلی که تحویل می‌گیرید تا حد زیادی برگرفته از شخصیت و سلیقه خودتان باشد.

برای پیدا کردن گل‌ها و سبد‌های دلخواه خود وقت بگذارید و سپس آنها را به فروشنده پیشنهاد دهید. همچنین گشت و گذار در گل فروشی‌های مختلف سرگرم کننده است زیرا تماشای گل‌ها روشی برای اتصال به طبیعت است و باعث ایجاد احساس طراوت و نشاط در شما می‌شود.

مستقیم سراغ گل رز نروید

اگرچه برای اکثر افراد انتخاب رنگ قرمز در یک سبد گل زیبا برای تبریک تولد بسیار جذاب و دلربا است اما هستند کسانی که از این رنگ خوششان نمی‌آید و بهتر است قبل از خرید یک پرس و جوی مختصر درباره آن داشته باشید. ضمن اینکه انتخاب گل رز ممکن است کمی تکراری به نظر برسد و به کار بردن کمی خلاقیت در آن می‌تواند باعث نوآوری و جذابیت بیشتر آن شود. مثلا می‌توانید چند رز سفید لابه‌لای رز‌ها قرمز به کار ببرید تا رنگ آن از یکنواختی درآید.

به اندازه سبد گل دقت کنید

توجه داشته باشید که انتخاب بزرگترین سبد به منظور تهیه سبد گل زیبا برای تبریک تولد افراد همیشه بهترین گزینه نیست. سبد‌های گل بزرگ در فضاها و خانه‌های بزرگتر جلوه خوبی دارند اما در فضا‌های کوچک توی ذوق میزند و زیبایی‌اش دیده نمی‌شود، و برعکس آن سبد‌های گل کوچک در فضا‌ها و خانه‌های بزرگ نمود واضحی ندارند و اصلا مورد توجه قرار نمی‌گیرند. اما توجه داشته باشید که اغلب اوقات یک سبد گل متوسط یا کوچک کافی است و نیاز به خرید سبد گل بزرگ نیست. سبد گل بزرگ را بیشتر برای مراسمات رسمی که در بیرون از خانه برگزار می‌شود استفاده می‌کنند، مثلا در تالار‌های عروسی، مراسمات ختم و جلوی درب ساختمان‌های کاری و اداری.

به روح رنگ‌ها دقت کنید

آیا فردی که می‌خواهید یک سبد گل زیبا برای تبریک تولد او بخرید سادگی را دوست دارد؟ برای پی‌بردن به این موضوع دقت کنید که آیا در لباس‌ها یا دکور محیط اطراف خود (خانه یا اتاق شخصی‌اش) از رنگ‌های زیادی استفاده می‌کند یا خیر؟ بعضی از افراد در یک سبد گل یک باغ گل رنگارنگ با گل‌های مختلف می‌پسندند و برخی نیز چینش یکدست و یک رنگ گل‌ها در یک سبد گل را بیشتر دوست دارند و زیبایی را در سادگی می‌بینند نه در زرق و برق و شلوغی.

خرید سبد گل زیبا برای تبریک تولد خانم‌ها

خرید گل به قصد هدیه دادن اتفاق خیلی خوبی است و خرید آن برای یک خانم خاص در زندگی شما اتفاق جذابتری است، باهمه جذابیتش اما بسیار کار سختی است. انواع مختلف گل‌ها برای انتخاب وجود دارند و هرکدام رنگ‌ها و ظاهر‌های مختلفی دارند. و نکته خیلی مهم این است که آن خانم چه نسبتی با شما دارد یا قرار است داشته باشد؟ و در نهایت محدوده سلیقه‌شان کجاست؟ همه اینها نکاتی هستند که موجب سخت شدن فرآیند انتخاب سبد گل مناسب برای خانم‌ها شده است. در این بخش سعی کردیم تا حدود زیادی با درنظر گرفتن این نکات برای خرید سبد گل زیبا برای تبریک تولد خانم‌ها کمکتان کنیم.

خرید سبد گل مناسب برای همسرتان

هیچ چیز مانند یک سبد جمع وجور و تیره‌رنگ با گل رز قرمز درونش که به آن گل عاشق نیز گفته می‌شود، گرم و عاشقانه نیست. این گل‌ها شورانگیز و جذاب و در عین حال کلاسیک و ظریف هستند. تعدادی گل رز سرخ در کنارهم یک دسته گل خیره‌کننده درست می‌کنند و علاقه و عشق شما را به همسرتان نشان می‌دهند. اگر در دفعات در طول زندگی مشترکتان به او گل رز قرمز داده‌اید و می‌خواهید در این زمینه تنوع ایجاد کنید، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای تهیه یک سبد گل زیبا برای تبریک تولد خانمتان از آنها استفاده کنید.

راهکار

می‌توانید از رنگ جدیدی مانند نارنجی را استفاده کنید و عشقتان را با گل‌های رز نارنجی رنگ در سبد گل زیبا برای تبریک تولد به همسرتان نشان دهید.

راهکار دیگر مخلوط کردن گل رز یا گل لاله با گلهای دیگر است که روح جدیدی به سبد گل شما می‌بخشد. به عنوان مثال گل ستاره‌ای یک گل عاشقانه است که ترکیب جالبی با گل رز تشکیل می‌دهد. یا مثلا گل نیلوفر صورتی در کنار گل رز قرمز در یک سبد گل سفید رنگ هارمونی رنگی خوبی را درست می‌کند. همچنین می‌توانید از همان گل‌های رز قرمزرنگ استفاده کنید ولی به صورت غیرمنظم و غیرتکراری درمیان آنها یکی دوتا گل رنگی دیگر قرار دهید. مثلا ترکیب رز‌های سرخ و رز‌های مشکی رنگ شده در یک سبد متوسط خاکستری یا سفید می‌تواند ترکیب بسیار جذابی باشد.

سبد گل برای تبریک تولد همکاران

توصیه می‌کنیم در محل کارتان حتما به خانم‌های مجموعه‌تان در روز تولدشان با یک سبد گل زیبا برای تبریک تولد آنها جشن بگیرید. مطمعن باشید که فراموش نمی‌کنند و همکاران وفاداری برای شما می‌مانند. در این مورد بهترین انتخاب برای شما یک دسته گل مخلوط است. سبد گلی که انتخاب چند گل رز سرخ ظریف درون سبد گل نشان می‌دهد که شما به آن فرد علاقه‌مند هستید بدون اینکه در این کار زیاده‌روی کرده باشید. گل رز بنفش و یاسی رنگ نماد محبت و اطمینان شما نسبت به طرف مقابل است و گلهای رز نارنجی همچنین نشان دهنده تمایل است.

خرید سبد گل زیبا برای تبریک تولد مادر

در مورد انتخاب یک گل مناسب برای تولد مادران، انتخاب عالی گل میخک صورتی است. به این دلیل که این گل‌ها نمادی از عشق مادرانه هستند. علاوه براین، گل‌های صورتی رنگ برای ابراز سپاس و قدردانی نسب مادر بسیار مناسب است. اگر درمیان آنها چند گل سفید رنگ به کار ببرید و در سبدی به رنگ کرمی یا سفید بگذارید، شاهکار می‌شود.

با رعایت این جزئیات مادرتان قطعا از زیبایی، لطافت و ظرافت موجود در سبد گلتان احساس خرسندی می‌کنند. درضمن برای هدیه دادن به مادر فقط منتظر روز مادر نمانید.

سخن پایانی

قصد سورپرایز کردن عزیزانتان را دارید؟ سبد گل های منحصر به فرد ما آماده و مشتاق این کار هستند.

به صورت میانگین در جهان هر شخص در سال ۲۰۰ شاخه گل خریداری میکند این در حالی ست که این آمار در ایران به کمتر از ۱۹ شاخه می رسد. عدم توانایی مالی بیشتر ایرانی ها و قیمت بالای گل دلیل اصلی کاهش خرید گل ذر ایران است. هر چقدر خرید کمتر باشد وسواس در خرید گل بیشتر خواهد شد. افراد بیشتر به دنبال یک محصول خاص خواهند بود تا خرید خود را به بهترین شکل انجام دهند. سبد گل جزو محصولاتی ست که در کشور ما طرفداران بیشتری دارد. اگر به تعداد سبد گلهای آماده گلفروشی ها نگاهی بیاندازید و یا در مراسم های مختلف به سبد گل های های هدیه دقت کنید متوجه خواهید شد که سبد گل از چه میزان محبوبیت برخوردار است.

در انتها باید بگوییم که برای خرید سبد گل زیبا برای تبریک تولد یک فرد، وضعیت رابطه، شخصیت و سبک زندگی او را در نظر بگیرید و سبد گلی که متناسب با روحیات اوست را برایش هدیه بگیرید. برای اینکار کمی درمورد شخص مورد نظر فکر کنید و بعد در اینترنت به جست و جو در انواع سبد‌های گل بپردازید و درنهایت به انتخاب درست برسید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 521 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.